Specjalista ds. telekomunikacji


Kompetencje w zawodzie
Specjalista ds. telekomunikacji
Wymagane
Twoje
Szczegóły
Budowanie i rozwój relacji 3 -
Komunikacja pisemna 3 -
Komunikatywność 3 -
Myślenie analityczne 3 -
Obsługa klienta 3 -
Orientacja na klienta/ relacje z klientem 3 -
Orientacja w biznesie 3 -
Umiejętności (użytkowanie systemów) IT 3 -
Wiedza zawodowa 4 -
Predyspozycje wymagane w zawodzie
Specjalista ds. telekomunikacji
czy masz?
Analizowanie
Dane
Operacja na rzeczach
Relacje
Montaż, uruchamianie i testowanie układów elektronicznych oraz urządzeń
Obsługa posprzedażowa klienta
Prowadzenie działalności marketingowej w zakresie usług telekomunikacyjnych
Rozwiązywanie problemów technicznych klientów
Tworzenie konfiguracji, wprowadzanie modyfikacji i optymalizacji istniejących rozwiązań oraz infrastruktury sieciowej
Wdrażanie rozwiązań telekomunikacyjnych i teleinformatycznych
Współpraca z operatorami w zakresie negocjacji warunków i podpisywania umów
Wykształcenie wyższe

Specjalista ds. telekomunikacji

Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Specjalista ds. telekomunikacji. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Specjalista ds. telekomunikacji. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.

BRAK OFERT PRACY DO WYŚWIETLENIA