Kompetencje w zawodzie Specjalista ds. obsługi klienta |
Wymagane |
Twoje |
---|---|---|
Szczegóły |
Budowanie i rozwój relacji | 3 | - |
Identyfikacja z firmą | 3 | - |
Komunikatywność | 3 | - |
Kultura osobista | 3 | - |
Obsługa klienta | 3 | - |
Orientacja na klienta/ relacje z klientem | 3 | - |
Procedury - znajomość i stosowanie | 3 | - |
Proces sprzedaży | 3 | - |
Rozwiązywanie problemów | 3 | - |
Predyspozycje wymagane w zawodzie Specjalista ds. obsługi klienta |
czy masz? |
---|---|
Analizowanie | |
Język | |
Relacje | |
Rzetelność |
Budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami | |
Budowanie relacji z klientem | |
Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy | |
Profesjonalna obsługa klienta | |
Udzielanie pomocy w rozwiązywaniu zaistniałych problemów klientów |
Wykształcenie średnie |
Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.