Predyspozycje wymagane w zawodzie Pracownik działu reklamacji |
czy masz? |
---|---|
Język | |
Opanowanie / odporność | |
Relacje | |
Rzetelność |
Administrowanie dokumentacją | |
Analiza zgłoszeń i udzielanie odpowiedzi w zakresie sugestii klientów | |
Obsługa klienta | |
Pozyskiwanie niezbędnych informacji do właściwej oceny reklamacji | |
Prowadzenie korespondencji oraz rozmów telefonicznych z Klientem. | |
Prowadzenie procesów reklamacji |
Wykształcenie średnie |
Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Pracownik działu reklamacji. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Pracownik działu reklamacji. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.