|
Monitorowanie rozmów telefonicznych i przełączanie rozmów przychodzących do odpowiednich działów |
|
Organizowanie i zaopatrywanie firmy w materiały potrzebne do funkcjonowania biura |
|
Administrowanie dokumentacją |
|
Monitorowanie rozmów telefonicznych i przełączanie rozmów przychodzących do odpowiednich działów |
|
Obsługa aplikacji pocztowych |
|
Obsługa biura |
|
Operacyjne wsparcie pracy przełożonego |
|
Opieka nad korespondencją firmową, obsługa poczty, prowadzenie dokumentacji, organizacja zebrań i konferencji |
|
Organizacja i planowanie spotkań w oparciu o przełożonego |
|
Organizacja spotkań, zebrań i podróży służbowych |
|
Organizowanie i zaopatrywanie firmy w materiały potrzebne do funkcjonowania biura |
|
Przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji w oparciu o potrzeby przełożonego |
|
Sporządzanie notatek i podsumowań spotkań |
|
Wsparcie przełożonego w wykonywanych obowiązkach |