Telefoniczny Doradca Klienta


Kompetencje w zawodzie
Telefoniczny Doradca Klienta
Wymagane
Twoje
Szczegóły
Budowanie i rozwój relacji 4 -
Dążenie do rezultatów 3 -
Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem 4 -
Komunikatywność 4 -
Myślenie analityczne 3 -
Orientacja w biznesie 4 -
Wiedza zawodowa 4 -
Predyspozycje wymagane w zawodzie
Telefoniczny Doradca Klienta
czy masz?
Język
Racjonalizm
Relacje
Rzetelność
Doradztwo biznesowe w zakresie dostępnych produktów i usług
Obsługa bieżących oraz pozyskiwanie nowych klientów
Opracowywanie indywidualnych ofert dostosowanych do potrzeb Klientów
Planowanie i raportowanie z działań bieżących i monitorowanie działalności konkurencji
Przygotowywanie ofert dla klientów i negocjacje handlowe oraz doradztwo techniczne
Realizacja założonych planów sprzedażowych
Udzielanie informacji o produktach i usługach dostępnych na rynku
Współpraca z pozostalymi działami w firmie
Zdalna analiza potrzeb klienta
Wykształcenie średnie

Telefoniczny Doradca Klienta

Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Telefoniczny Doradca Klienta. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Telefoniczny Doradca Klienta. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.