Kompetencje w zawodzie
Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
Wymagane
Twoje
Szczegóły
Administracja / prowadzenie dokumentacji 3 -
Budowanie i rozwój relacji 3 -
Identyfikacja z firmą 3 -
Komunikatywność 3 -
Kultura osobista 3 -
Obsługa klienta 3 -
Proces sprzedaży 3 -
Radzenie sobie ze stresem 3 -
Predyspozycje wymagane w zawodzie
Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
czy masz?
Język
Relacje
Rzetelność
Współpraca
Budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami
Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Nawiązywanie komunikacji telefonicznej z aktualnymi lub potencjalnymi klientami
Prezentowanie ofert i/lub informacji
Promowanie / sprzedaż uslug i produktów
Przyjmowanie zamówień
telefoniczna obsługa procesu sprzedażowego
Telefoniczne doradzanie klientom w procesie zakupu optymalnego produktu lub usługi
Udzielanie inofrmacji klientom
Wykształcenie średnie

Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej

Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.