Kompetencje w zawodzie
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
Wymagane
Twoje
Szczegóły
Budowanie i rozwój relacji 4 -
Dążenie do rezultatów 3 -
Identyfikacja z firmą 3 -
Komunikatywność 4 -
Myślenie analityczne 3 -
Negocjowanie 3 -
Orientacja na klienta/ relacje z klientem 3 -
Samodzielność 3 -
Wiedza zawodowa 4 -
Współpraca wewnątrzfirmowa 3 -
Predyspozycje wymagane w zawodzie
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
czy masz?
Analizowanie
Język
Tworzenie / wymyślanie
Współpraca
Badanie rynku oraz analiza konkurencji
Bieżący monitoring i koordynacja dostaw materiałów od Klientów na potrzeby realizacji zleceń,
Budowanie oraz doskonalenie trwałych relacji handlowych z klientami,
Negocjowanie warunków współpracy z klientami w zakresie ofert sprzedażyproduktów lub usług
Odpowiedzialność za opracowywanie i realizację budżetów sprzedaży.
Opracowanie propozycji i narzędzi promocji sprzedażowych
Opracowywanie strategii rozwoju wyrobów oraz planu i budżetu jej wdrażania.
Planowanie i kontrola poszczególnych działań marketingowych i sprzedażowych (badania rynku, ustalanie poziomu cen produktów)
Realizacja działań promocyjnych i sprzedażowych
Wykształcenie wyższe

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.