Kompetencje w zawodzie
Specjalista ds. reklamy
Wymagane
Twoje
Szczegóły
Komunikatywność 3 -
Orientacja na klienta/ relacje z klientem 3 -
Rozwiązywanie problemów 3 -
Samodzielność 3 -
Sumienność/ rzetelność 3 -
Umiejętności (użytkowanie systemów) IT 3 -
Wiedza zawodowa 3 -
Zarządzanie informacjami 3 -
Zarządzanie projektami 3 -
Predyspozycje wymagane w zawodzie
Specjalista ds. reklamy
czy masz?
Analizowanie
Rozwój
Tworzenie / wymyślanie
Wykorzystanie zmysłów
Dokonywanie wyboru mediów i nośników reklamy
Nadzór nad tworzeniem materiałów reklamowych (współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami itd.)
Ocena efektywności działań reklamowych
Opracowywanie budżetu kampanii reklamowej
Opracowywanie kampanii reklamowych produktów lub usług
Wykształcenie wyższe

Specjalista ds. reklamy

Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Specjalista ds. reklamy. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Specjalista ds. reklamy. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.