Kompetencje w zawodzie
Specjalista ds. reklamacji
Wymagane
Twoje
Szczegóły
Administracja / prowadzenie dokumentacji 3 -
Identyfikacja z firmą 3 -
Komunikacja pisemna 3 -
Komunikatywność 3 -
Kultura osobista 3 -
Obsługa klienta 3 -
Orientacja na klienta/ relacje z klientem 3 -
Proces sprzedaży 3 -
Wiedza zawodowa 3 -
Predyspozycje wymagane w zawodzie
Specjalista ds. reklamacji
czy masz?
Język
Opanowanie / odporność
Relacje
Rzetelność
Monitorowanie terminów realizacji reklamacji
Optymalizowanie procedur i procesów.
Projektowanie i wdrażanie planów naprawczych oraz działań korygujących dla poszczególnych obszarów reklamacji
Przygotowywanie analiz jakościowych i statystyk dotyczących reklamacji
Rozpatrywanie reklamacji klientów, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje klientów
Sporządzanie bieżącej dokumentacji obsługi posprzedażowej dotyczącej procesów reklamacyjnych
Udział w ustalaniu kryteriów optymalizacji reklamacji towarów i usług
Zarządzanie podległym zespołem pracowników
Wykształcenie wyższe

Specjalista ds. reklamacji

Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Specjalista ds. reklamacji. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Specjalista ds. reklamacji. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.