Kompetencje w zawodzie
Specjalista ds. obsługi klienta
Wymagane
Twoje
Szczegóły
Budowanie i rozwój relacji 3 -
Identyfikacja z firmą 3 -
Komunikatywność 3 -
Kultura osobista 3 -
Obsługa klienta 3 -
Orientacja na klienta/ relacje z klientem 3 -
Procedury - znajomość i stosowanie 3 -
Proces sprzedaży 3 -
Rozwiązywanie problemów 3 -
Predyspozycje wymagane w zawodzie
Specjalista ds. obsługi klienta
czy masz?
Analizowanie
Język
Relacje
Rzetelność
Budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami
Budowanie relacji z klientem
Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Profesjonalna obsługa klienta
Udzielanie pomocy w rozwiązywaniu zaistniałych problemów klientów
Wykształcenie średnie

Specjalista ds. obsługi klienta

Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.