Kompetencje w zawodzie
Specjalista ds. marketingu
Wymagane
Twoje
Szczegóły
Komunikatywność 3 -
Orientacja na klienta/ relacje z klientem 3 -
Rozwiązywanie problemów 3 -
Samodzielność 3 -
Sumienność/ rzetelność 3 -
Umiejętności (użytkowanie systemów) IT 3 -
Wiedza zawodowa 3 -
Zarządzanie informacjami 3 -
Predyspozycje wymagane w zawodzie
Specjalista ds. marketingu
czy masz?
Analizowanie
Tworzenie / wymyślanie
Współpraca
Wykorzystanie zmysłów
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów sponsoringowych
Opracowywanie materiałów promocyjnych
Organizacja i koordynacja działań promocyjnych
Pomoc w realizacji programów sprzedażowych i promocyjnych
Poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych dla sprzedaży towarów lub usług
Promowanie produktów i usług z oferty firmy
Realizowanie założonych celów marketingowych
Redagowanie i przygotowywanie oprawy graficznej materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych
Utrzymywanie kontaktu z mediami i agencjami reklamowymi w zakresie realizacji określonych projektów
Współtworzenie i realizacja nad polityką promocyjną
Wykształcenie wyższe

Specjalista ds. marketingu

Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Specjalista ds. marketingu. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Specjalista ds. marketingu. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.