Kompetencje w zawodzie
Specjalista ds. kluczowych klientów
Wymagane
Twoje
Szczegóły
Budowanie i rozwój relacji 4 -
Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem 3 -
Komunikatywność 4 -
Myślenie analityczne 3 -
Orientacja w biznesie 4 -
Rozwój zawodowy/ gotowość do uczenia się 3 -
Samodzielność 3 -
Wiedza zawodowa 4 -
Predyspozycje wymagane w zawodzie
Specjalista ds. kluczowych klientów
czy masz?
Operacja na rzeczach
Relacje
Rywalizacja
Wyzwania
Aktywne budowanie sprzedaży i obsługa kluczowych klientów
Analiza potrzeb klienta
Doradztwo biznesowe dla kluczowych klientów w zakresie oferowanych produktów i usług
Koordynowanie realizacji umów
Opracowanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla kluczowych klientów
Opracowywanie analiz aktywności konkurencji i rynku
Opracowywanie indywidualnych ofert dostosowanych do potrzeb Klientów
Planowanie i przygotowanie akcji promocyjnych
Prowadzenie negocjacji i zawieranie umów z klientami kluczowymi
Raportowanie wyników akcji marketingowych i rabatowych
Udzielanie informacji o dostępnych produktach i usługach
Współpraca z pozostalymi działami w firmie
Współudział w rozwoju sprzedaży nowych produktów
Zarządzanie podległym zespołem pracowników
Zwiększanie sprzedaży poprzez poszukiwanie nowych rynków zbytu w zakresie kluczowych kontrahentów
Wykształcenie wyższe - licencjat

Specjalista ds. kluczowych klientów

Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Specjalista ds. kluczowych klientów. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Specjalista ds. kluczowych klientów. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.