Service engineers


Kompetencje w zawodzie
Service engineers
Wymagane
Twoje
Szczegóły
Dążenie do rezultatów 3 -
Myślenie analityczne 3 -
Procedury - znajomość i stosowanie 3 -
Radzenie sobie z niejednoznacznością 3 -
Rozwiązywanie problemów 3 -
Rozwój zawodowy/ gotowość do uczenia się 3 -
Sumienność/ rzetelność 3 -
Wiedza zawodowa 4 -
Zarządzanie procesami 4 -
Predyspozycje wymagane w zawodzie
Service engineers
czy masz?
Analizowanie
Dane
Operacja na rzeczach
Relacje
Projektowanie i tworzenie kompleksowych aplikacji webow
Dokonywanie zamówień część zamiennych w czasie umożliwiającym płynność prac serwisowych
Komunikacja z klientami w sprawach technicznych
Kontrola nad procesem zakupów i pozyskiwania części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych;
Nadzór i przegląd techniczny maszyn produkcyjnych
Profesjonalna obsługa serwisowa 
Prowadzenie dokumentacji serwisowej;
Przygotowywanie dokumentacji
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń o tematyce technicznej,
Udział w opracowywaniu dokumentów związanych z wdrażaniem nowych usług serwisowych i nadzór nad dostępną dokumentacją serwisową i techniczną,
Wsparcie techniczne klientów zewnętrznych i wewnętrznych
Zarządzanie podległym zespołem pracowników
Wykształcenie wyższe techniczne

Service engineers

Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Service engineers. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Service engineers. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.