Pracownik punktu / oddziału sprzedaży


Kompetencje w zawodzie
Pracownik punktu / oddziału sprzedaży
Wymagane
Twoje
Szczegóły
Budowanie i rozwój relacji 3 -
Dążenie do rezultatów 3 -
Komunikatywność 3 -
Negocjowanie 3 -
Organizacja pracy własnej / zarządzanie czasem 3 -
Orientacja na klienta/ relacje z klientem 3 -
Proces sprzedaży 3 -
Umiejętności (użytkowanie systemów) IT 3 -
Wiedza zawodowa 3 -
Predyspozycje wymagane w zawodzie
Pracownik punktu / oddziału sprzedaży
czy masz?
Relacje
Rywalizacja
Rzetelność
Wyzwania
Nawiązywanie kontaktu z klientem na terenie punktu / oddziału sprzedaży
Obsługa sprzedażowa klienta
Oferowanie produktów i usług
Planowanie i organizowanie działalności punktu sprzedaży z uwzględnieniem analizy wyników sprzedaży
Prowadzenie dokumentacji i aktualizacja danych (np. w systemie CRM)
Przyjmowanie dostaw towarów w punkcie sprzedaży
Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji zakupionych towarów
Rozliczanie i zabezpieczanie utargu oraz punktu sprzedaży detalicznej lub hurtowej przed włamaniem i kradzieżą
Zawieranie transakcji sprzedaży oraz przyjmowanie i wypełnianie dokumentów z nią związanych
Wykształcenie średnie

Pracownik punktu / oddziału sprzedaży

Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Pracownik punktu / oddziału sprzedaży. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Pracownik punktu / oddziału sprzedaży. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.