Kompetencje w zawodzie
Pracownik działu reklamacji
Wymagane
Twoje
Szczegóły
Administracja / prowadzenie dokumentacji 3 -
Identyfikacja z firmą 3 -
Komunikatywność 3 -
Kultura osobista 3 -
Obsługa klienta 3 -
Orientacja na klienta/ relacje z klientem 3 -
Proces sprzedaży 3 -
Wiedza zawodowa 3 -
Predyspozycje wymagane w zawodzie
Pracownik działu reklamacji
czy masz?
Język
Opanowanie / odporność
Relacje
Rzetelność
Administrowanie dokumentacją
Analiza zgłoszeń i udzielanie odpowiedzi w zakresie sugestii klientów
Obsługa klienta
Pozyskiwanie niezbędnych informacji do właściwej oceny reklamacji
Prowadzenie korespondencji oraz rozmów telefonicznych z Klientem.
Prowadzenie procesów reklamacji
Wykształcenie średnie

Pracownik działu reklamacji

Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Pracownik działu reklamacji. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Pracownik działu reklamacji. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.