Multilingual Technical Support Engineers


Kompetencje w zawodzie
Multilingual Technical Support Engineers
Wymagane
Twoje
Szczegóły
Komunikatywność 3 -
Myślenie analityczne 3 -
Organizacja pracy własnej / zarządzanie czasem 3 -
Orientacja na klienta/ relacje z klientem 3 -
Radzenie sobie z niejednoznacznością 3 -
Rozwiązywanie problemów 3 -
Sumienność/ rzetelność 3 -
Wiedza zawodowa 4 -
Predyspozycje wymagane w zawodzie
Multilingual Technical Support Engineers
czy masz?
Analizowanie
Dane
Język
Rzetelność
Analizowanie i diagnozowanie problemu oraz wyszukiwanie możliwych rozwiązań
Czynne wsparcie techniczne innych działów
Identyfikacja i rozwiązywanie problemów
Obsługa wewnętrznego systemu zgłoszeń oraz priorytetyzowanie napływających zapytań
Podejmowanie działań naprawczych w przypadku zidentyfikowania awarii
Śledzenie nierozwiązanych incydentów / problemów
Wsparcie techniczne klientów zewnętrznych i wewnętrznych
Zarządzanie podległym zespołem pracowników
Wykształcenie wyższe techniczne
znajomość jęz. Obcych

Multilingual Technical Support Engineers

Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Multilingual Technical Support Engineers. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Multilingual Technical Support Engineers. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.