Kompetencje w zawodzie
Lider zespołu w dziale obsługi klienta
Wymagane
Twoje
Szczegóły
Budowanie i rozwój relacji 3 -
Identyfikacja z firmą 3 -
Komunikatywność 3 -
Orientacja na klienta/ relacje z klientem 3 -
Procedury - znajomość i stosowanie 3 -
Proces sprzedaży 3 -
Przywództwo 3 -
Rozwiązywanie problemów 3 -
Wiedza zawodowa 3 -
Predyspozycje wymagane w zawodzie
Lider zespołu w dziale obsługi klienta
czy masz?
Język
Relacje
Rozwój
Doradzanie klientom w procesie zakupu optymalnego produktu lub usługi
Kierowanie pracą zespołu
Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Nadzorowanie poprawności stosowania procedur
Odpowiedzialność za osiąganie i utrzymanie założonego poziomu jakości obsługi klienta
Realizacja wyznaczonych celów
Wykształcenie wyższe

Lider zespołu w dziale obsługi klienta

Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Lider zespołu w dziale obsługi klienta. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Lider zespołu w dziale obsługi klienta. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.