Kompetencje w zawodzie
Konsultant telefoniczny
Wymagane
Twoje
Szczegóły
Budowanie i rozwój relacji 3 -
Komunikatywność 3 -
Kultura osobista 3 -
Obsługa klienta 3 -
Orientacja na klienta/ relacje z klientem 3 -
Procedury - znajomość i stosowanie 3 -
Rozwiązywanie problemów 3 -
Umiejętności (użytkowanie systemów) IT 3 -
Wiedza zawodowa 3 -
Predyspozycje wymagane w zawodzie
Konsultant telefoniczny
czy masz?
Analizowanie
Język
Relacje
Samodzielność / niezależność
Budowanie relacji z klientem
Informowanie klientów o rozwoju podjętych działań
Kontrolowanie przebiegu podjętych działań
Obsługa klienta zgodnie z procedurami
Obsługa połączeń telefonicznych od klientów
Rozwiązywanie zgłaszanych przez klientów problemów zgodnie z obowiązującą zasadami i procedurami
Tworzenie dokumentacji dot. zgłaszanych problemów
Udzielanie pomocy w rozwiązywaniu zaistniałych problemów klientów
Wykształcenie średnie

Konsultant telefoniczny

Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Konsultant telefoniczny. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Konsultant telefoniczny. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.