Kompetencje w zawodzie
Konsultant Call Center
Wymagane
Twoje
Szczegóły
Dążenie do rezultatów 3 -
Identyfikacja z firmą 3 -
Innowacyjność 3 -
Komunikatywność 3 -
Obsługa klienta 3 -
Orientacja w biznesie 3 -
Rozwiązywanie problemów 3 -
Umiejętności (użytkowanie systemów) IT 3 -
Wiedza zawodowa 3 -
Zarządzanie informacjami 3 -
Predyspozycje wymagane w zawodzie
Konsultant Call Center
czy masz?
Analizowanie
Język
Relacje
Samodzielność / niezależność
Budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami
Odpowiedź na pytania klientów
Odpowiedzi na pytania klientów
Promowanie / sprzedaż uslug i produktów
Telefoniczne doradzanie klientom w procesie zakupu optymalnego produktu lub usługi
Udzielanie inofrmacji klientom
Wykształcenie średnie

Konsultant Call Center

Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Konsultant Call Center. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Konsultant Call Center. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.