Kierownik zespołu helpdesk


Kompetencje w zawodzie
Kierownik zespołu helpdesk
Wymagane
Twoje
Szczegóły
Budowanie zespołów 3 -
Coaching (menedżerski) 3 -
Innowacyjność 3 -
Myślenie analityczne 3 -
Myślenie strategiczne 3 -
Przywództwo 3 -
Rozwiązywanie konfliktów 3 -
Rozwiązywanie problemów 3 -
Umiejętności (użytkowanie systemów) IT 4 -
Zarządzanie informacjami 3 -
Predyspozycje wymagane w zawodzie
Kierownik zespołu helpdesk
czy masz?
Analizowanie
Dane
Współpraca
Nadzór nad działaniami wsparcia IT
Ocena bezpieczeństwa informacji oraz systemów informatycznych,
Odpowiadanie na zapytania i udzielanie technicznych rad
Planowanie i realizacja budżetu działu
pomoc techniczna dla osób korzystających z oprogramowania
Rozwiązywanie problemów związanych z działaniem oprogramowania i sprzętu komputerowego
Rozwiązywanie zgłaszanych problemów lub przekazywanie ich do innych działów i monitorowanie ich wykonania
Tworzenie raportów na temat przyjętych zgłoszeń i stanu ich realizacji
Zarządzanie podległym zespołem pracowników
Zarządzanie siecią lokalną
Wykształcenie wyższe informatyczne

Kierownik zespołu helpdesk

Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Kierownik zespołu helpdesk. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Kierownik zespołu helpdesk. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.