Kompetencje w zawodzie
Kierownik serwisu
Wymagane
Twoje
Szczegóły
Budowanie i rozwój relacji 3 -
Budowanie sprawnej/ efektywnej organizacji 3 -
Delegowanie 3 -
Komunikatywność 3 -
Kontrola menedżerska 3 -
Motywowanie 3 -
Organizowanie 3 -
Orientacja na klienta/ relacje z klientem 3 -
Planowanie 3 -
Współpraca wewnątrzfirmowa 3 -
Predyspozycje wymagane w zawodzie
Kierownik serwisu
czy masz?
Dane
Operacja na rzeczach
Relacje
Efektywne rozwiązywanie problemów
Eliminowanie zagrożeń i zapewnienie bezpieczeństwa pracy konserwatorom oraz użytkownikom obiektów
Kierowanie zespołem pracowników serwisu
Obsługa klientów
Planowanie i realizacja budżetu
Realizacja wyznaczonych celów biznesowych oraz wdrażanie procesów i procedur firmy
Zarządzanie podległym zespołem pracowników
Wykształcenie wyższe techniczne

Kierownik serwisu

Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Kierownik serwisu. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Kierownik serwisu. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.