Kompetencje w zawodzie
Kierownik ds. marketingu
Wymagane
Twoje
Szczegóły
Budowanie sprawnej/ efektywnej organizacji 3 -
Budowanie zespołów 3 -
Delegowanie 3 -
Komunikatywność 3 -
Kontrola menedżerska 3 -
Orientacja na klienta/ relacje z klientem 3 -
Przywództwo 3 -
Wiedza zawodowa 3 -
Zarządzanie informacjami 3 -
Zarządzanie projektami 3 -
Predyspozycje wymagane w zawodzie
Kierownik ds. marketingu
czy masz?
Analizowanie
Tworzenie / wymyślanie
Wyzwania
Koordynacja prowadzonych projektów marketingowych
Monitorowanie skuteczności działań reklamowych i promocyjnych we wszystkich kanałach sprzedaży
Nadzór nad przygotowaniem materiałów reklamowych, informacyjnych i opakowań produktów
Nadzorowanie przeprowadzania analiz i badań rynkowych
Planowanie i wydatkowanie budżetu marketingowego
Podejmowanie decyzji o wyborze oraz koordynowanie współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
Tworzenie oraz wdrażanie strategii marketingowej
Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi firmy
Współtworzenie i realizacja polityki marketinowej
Zarządzanie podległym zespołem pracowników
Zarządzanie zespołem podległych pracowników
Wykształcenie wyższe

Kierownik ds. marketingu

Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Kierownik ds. marketingu. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Kierownik ds. marketingu. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.