Kompetencje w zawodzie
Kierownik ds. jakości
Wymagane
Twoje
Szczegóły
Budowanie sprawnej/ efektywnej organizacji 3 -
Budowanie zespołów 3 -
Kontrola menedżerska 3 -
Motywowanie 3 -
Myślenie analityczne 3 -
Myślenie strategiczne 3 -
Procedury - znajomość i stosowanie 3 -
Przywództwo 3 -
Wiedza zawodowa 3 -
Współpraca wewnątrzfirmowa 3 -
Predyspozycje wymagane w zawodzie
Kierownik ds. jakości
czy masz?
Analizowanie
Dane
Racjonalizm
Analiza problemów jakościowych, wdrażanie i nadzorowanie standardów jakościowych
Analiza wskaźników defektywności, wydajności podległego procesu wraz z wdrażaniem działań korygujących i zapobiegawczych,
Czynne wsparcie techniczne innych działów
Odpowiedzialność za aktualizację standardów jakościowych i certyfikację systemów według tych standardów
Opracowywanie instrukcji dotyczących kontroli jakości
Skuteczne rozwiązywanie wszelkich problemów jakościowych
Utrzymywanie i nadzorowanie wszystkich norm, procesów i parametrów jakościowych opisanych w procedurach systemu zapewnienia jakości
Wdrażanie i rozwijanie procedur jakościowych
Wybór odpowiednich urządzeń kontrolno-pomiarowych
Zarządzanie podległym zespołem pracowników
Zarządzanie zespołem
Wykształcenie wyższe techniczne

Kierownik ds. jakości

Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Kierownik ds. jakości. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Kierownik ds. jakości. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.