Kompetencje w zawodzie
INŻYNIER SERWISU
Wymagane
Twoje
Szczegóły
Komunikatywność 3 -
Myślenie analityczne 3 -
Organizacja pracy własnej / zarządzanie czasem 3 -
Orientacja na klienta/ relacje z klientem 3 -
Radzenie sobie z niejednoznacznością 3 -
Rozwiązywanie problemów 3 -
Rozwój zawodowy/ gotowość do uczenia się 3 -
Sumienność/ rzetelność 3 -
Wiedza zawodowa 4 -
Predyspozycje wymagane w zawodzie
INŻYNIER SERWISU
czy masz?
Analizowanie
Dane
Dominacja / władza
Pomoc
Rzetelność
Dokonywanie zamówień część zamiennych w czasie umożliwiającym płynność prac serwisowych
Identyfikacja, nadzorowanie i koordynowanie napraw i usterek
Kontrola nad procesem zakupów i pozyskiwania części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych;
Nadzór i przegląd techniczny maszyn produkcyjnych
Profesjonalna obsługa serwisowa 
Prowadzenie dokumentacji serwisowej;
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń o tematyce technicznej,
Udział w opracowywaniu dokumentów związanych z wdrażaniem nowych usług serwisowych i nadzór nad dostępną dokumentacją serwisową i techniczną,
Wsparcie techniczne klientów zewnętrznych i wewnętrznych
Wykonywanie prac serwisowych
Zarządzanie podległym zespołem pracowników
Wykształcenie wyższe techniczne

INŻYNIER SERWISU

Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku INŻYNIER SERWISU. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku INŻYNIER SERWISU. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.