Kompetencje w zawodzie
Dyrektor kreatywny
Wymagane
Twoje
Szczegóły
Budowanie sprawnej/ efektywnej organizacji 3 -
Delegowanie 3 -
Innowacyjność 3 -
Komunikatywność 3 -
Orientacja na klienta/ relacje z klientem 3 -
Podejmowanie decyzji 3 -
Przywództwo 3 -
Wiedza zawodowa 3 -
Zarządzanie informacjami 3 -
Zarządzanie projektami 3 -
Predyspozycje wymagane w zawodzie
Dyrektor kreatywny
czy masz?
Analizowanie
Tworzenie / wymyślanie
Wyzwania
Kontrolowanie budżetu przeprowadzanych kampanii
Kontrolowanie zgodności podejmowanych działań z założeniami kampanii reklamowej i oczekiwaniami klienta
Koordynowanie prac działu graficznego
Nadzór nad realizowanymi pracami kreatywnymi
Nadzór rekrutacji pracowników do działu kreatywnego
Opracowywanie i projektowanie kreacji kampanii reklamowej
Tworzenie strategii komunikacji
Tworzenie wizerunku artystycznego reklam
Współpraca z klientem podczas tworzenia kreacji kampanii reklamowej
Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi firmy
Wybór działań i narzędzi do stworzenia odpowiedniej kampanii reklamowej
Zarządzanie podległym zespołem pracowników
Wykształcenie wyższe

Dyrektor kreatywny

Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Dyrektor kreatywny. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Dyrektor kreatywny. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.