Kompetencje w zawodzie
Dyrektor działu obsługi klienta
Wymagane
Twoje
Szczegóły
Budowanie sprawnej/ efektywnej organizacji 3 -
Budowanie zespołów 3 -
Dążenie do rezultatów 3 -
Kontrola menedżerska 3 -
Myślenie strategiczne 3 -
Odwaga kierownicza 3 -
Orientacja na klienta/ relacje z klientem 3 -
Przywództwo 3 -
Rozwiązywanie problemów 3 -
Zarządzanie informacjami 3 -
Predyspozycje wymagane w zawodzie
Dyrektor działu obsługi klienta
czy masz?
Analizowanie
Relacje
Wyzwania
Nadzór nad realizacją wyznaczonych zadań
Odpowiedzialność za osiąganie i utrzymanie założonego poziomu jakości obsługi klienta
Sporządzanie analiz i raportów z zakresu funkcjonowania i jakości obsługi klienta
Tworzenie narzędzi oceny pracy osób zaangażowanych w obsługę klienta
Tworzenie polityki i procedur obsługi klienta
Utrzymywanie kontaktu z innymi działami firmy zaangażowanymi w proces obsługi klienta (sprzedaż, dostawy, windykacja itp.)
Utrzymywanie kontaktu z klientem zewnetrznym i wewnętrznym w zakresie utrzymania założonego poziomu obsługi klienta
Wyznaczanie celów i kierunku działań marketingowych, sprzedażowych i obsługi posprzedażowej klienta
Zarządzanie działem zgodnie z polityką firmy
Zarządzanie podległym zespołem pracowników
Wykształcenie wyższe

Dyrektor działu obsługi klienta

Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Dyrektor działu obsługi klienta. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Dyrektor działu obsługi klienta. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.