Kompetencje w zawodzie
Dyrektor ds. marketingu
Wymagane
Twoje
Szczegóły
Budowanie sprawnej/ efektywnej organizacji 3 -
Budowanie zespołów 3 -
Delegowanie 3 -
Komunikatywność 3 -
Kontrola menedżerska 3 -
Orientacja na klienta/ relacje z klientem 3 -
Przywództwo 3 -
Wiedza zawodowa 3 -
Zarządzanie informacjami 3 -
Zarządzanie projektami 3 -
Predyspozycje wymagane w zawodzie
Dyrektor ds. marketingu
czy masz?
Analizowanie
Tworzenie / wymyślanie
Wyzwania
Analizowanie wyników badań marketingowych i raportów
Kierowanie zespołem podległych pracowników
Monitorowanie skuteczności działań reklamowych i promocyjnych we wszystkich kanałach sprzedaży
Nadzór nad przygotowaniem materiałów reklamowych, informacyjnych i opakowań produktów
Nadzór nad realizacją prowadzonych projektów
Nadzorowanie przeprowadzania analiz i badań rynkowych
Opracowywanie strategii i planów marketingowych
Planowanie i wydatkowanie budżetu marketingowego
Przeprowadzanie analiz sprzedaży, oceny konkurencji oraz innych analiz opartych na informacjach z rynku
Tworzenie oraz wdrażanie strategii marketingowej
Tworzenie polityki marketinowej
Utrzymywanie kontaktów z działem badań i rozwoju w zakresie opracowywania nowych produktów
Zarządzanie podległym zespołem pracowników
Wykształcenie wyższe

Dyrektor ds. marketingu

Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Dyrektor ds. marketingu. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Dyrektor ds. marketingu. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.