Doradca Telefoniczny


Kompetencje w zawodzie
Doradca Telefoniczny
Wymagane
Twoje
Szczegóły
Budowanie i rozwój relacji 3 -
Dążenie do rezultatów 3 -
Kultura osobista 3 -
Obsługa klienta 3 -
Organizacja pracy własnej / zarządzanie czasem 3 -
Orientacja na klienta/ relacje z klientem 3 -
Orientacja w biznesie 3 -
Przestrzeganie zasad etyki zawodowej 3 -
Samodzielność 3 -
Zarządzanie informacjami 4 -
Predyspozycje wymagane w zawodzie
Doradca Telefoniczny
czy masz?
Język
Racjonalizm
Relacje
Rzetelność
Doradztwo biznesowe w zakresie dostępnych produktów i usług
Obsługa bieżących oraz pozyskiwanie nowych klientów
Opracowywanie indywidualnych ofert dostosowanych do potrzeb Klientów
Planowanie i raportowanie z działań bieżących i monitorowanie działalności konkurencji
Przygotowywanie ofert dla klientów i negocjacje handlowe oraz doradztwo techniczne
Realizacja założonych planów sprzedażowych
Udzielanie informacji o produktach i usługach dostępnych na rynku
Współpraca z pozostalymi działami w firmie
Zdalna analiza potrzeb klienta
Wykształcenie średnie

Doradca Telefoniczny

Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Doradca Telefoniczny. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Doradca Telefoniczny. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.