Kompetencje w zawodzie
Doradca Klienta
Wymagane
Twoje
Szczegóły
Budowanie i rozwój relacji 3 -
Dążenie do rezultatów 3 -
Identyfikacja z firmą 3 -
Innowacyjność 3 -
Komunikatywność 4 -
Obsługa klienta 3 -
Orientacja na klienta/ relacje z klientem 3 -
Orientacja w biznesie 3 -
Wiedza zawodowa 4 -
Zarządzanie informacjami 3 -
Predyspozycje wymagane w zawodzie
Doradca Klienta
czy masz?
Język
Racjonalizm
Relacje
Rzetelność
Budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami
Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Reprezentowanie klienta w kontaktach z dostawcami
Telefoniczne lub osobiste doradzanie klientom w procesie zakupu optymalnego produktu lub usługi
Udzielanie informacji, porad, opinii i wyjaśnień dotyczących określonego rodzaju usług i/lub produktów
Wykształcenie średnie

Doradca Klienta

Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Doradca Klienta. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Doradca Klienta. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.