Kompetencje w zawodzie
Brand manager / opiekun marki
Wymagane
Twoje
Szczegóły
Identyfikacja z firmą 3 -
Innowacyjność 3 -
Komunikatywność 3 -
Orientacja na klienta/ relacje z klientem 3 -
Umiejętności (użytkowanie systemów) IT 3 -
Wiedza zawodowa 3 -
Zarządzanie informacjami 3 -
Predyspozycje wymagane w zawodzie
Brand manager / opiekun marki
czy masz?
Analizowanie
Relacje
Tworzenie / wymyślanie
Wykorzystanie zmysłów
Analizowanie potrzeb konsumentów oraz ocena efektów prowadzonych akcji i działań
Budowanie oraz umacnianie wizerunku marki w świadomości klientów
Monitorowanie działań konkurencji i trendów na rynku oraz ich analiza
Nadzór nad dokumentacją techniczną i atestami.
Opracowywanie analiz efektywności i raportów budżetowych,
Opracowywanie strategii rozwoju marek i wprowadzanie na rynek
Planowanie, wdrażanie oraz nadzór nad całokształtem realizowanych działań marketingowych,
Pozyskiwanie wiedzy o rynku, grupie docelowej oraz konkurencji - realizacja koniecznych badań rynkowych i analiz własnych.
Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi firmy
Zarządzanie cyklem życia produktów
Zarządzanie podległym zespołem pracowników
Wykształcenie wyższe

Brand manager / opiekun marki

Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Brand manager / opiekun marki. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Brand manager / opiekun marki. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.